Serviceanmälan - Företagskund

Är din produkt trasig eller är det dags för service?

Efter att vi mottagit din serviceanmälan och produkt kommer vi utvärdera samt ge dig ett kostnadsförslag om servicereparation inte faller inom ramen för garanti.

  1. Fyll i serviceanmälan nedan. Beskriv skadan eller problemet så utförligt som möjligt. Bifoga gärna även en bild.
  2. En bekräftelse med information kommer att skickas till angiven e-postadress.
  3. Godkänt inskick: Emballera produkten väl och märk med kontaktuppgifter samt det servicenummer som du tilldelas vid registrering via formuläret nedan. Utan detta, kommer vi dessvärre inte att påbörja hantering av ditt ärende.
  4. Skicka in produkten till adressen nedan.

NOTERA!
- Är varan trasig vid leverans vänligen vänd er till transportleverantören som då är ansvarig för eventuella transportskador.
- Köparen bekostar returfrakt. Tänk på att du som kund är ansvarig för att produkten är korrekt emballerad vid transport till oss, så använd om möjligt originalemballage eller motsvarande.

Varan skickas som företagspaket till
ENOVIS/DJO Nordic AB
Serviceavdelningen
Krusegatan 27
212 25 Malmö