SERVICE

Är din produkt trasig eller är det 
dags för service?

Efter att vi mottagit din vara och serviceanmälan kommer vi utvärdera och ge dig ett kostnadsförslag. 

  1.     Fyll i service anmälan 
  2.     Emballera produkten och märk med kontaktuppgifter samt det 'Ärende nummer' som du tilldelas vid
        registrering via formuläret nedan.
  3.     Skicka in produkten till vår adress

VIKTIGT! Köparen bekostar returfrakt. Tänk på att du som kund är ansvarig för att produkten är korrekt emballerad vid transport till oss, så använd om möjligt originalemballage eller motsvarande. Är varan trasig vid leverans vänligen vänd er till transportleverantören som då är ansvarig för eventuella skador.

Varan skickas till
DJO Nordic AB 
Serviceavdelningen
Krusegatan 27
212 25 Malmö

Vi rekommenderar att skicka in stimulatorer som ska på service med 'Företagspaket' till oss för en säkrare och snabbare leverans.